Lilla julafton

Då är det idag som vi ska fira jul tillsammans :)
Klapparna är inslagna, tvätten är nerpackad så jag får med mig den till mamma :P och böckerna är med.
Så nu bara jag väntar på att jag ska få skjuts till Hunnebo.
Försöker hitta nått att ha på mig. Inte helt lätt!
Inga hela byxor har jag rena, så har ett par jeans med stoooora hål på insidan av låren, not so nice.
Inget skönt är det men men. Och nån tröja var inte heller lätt. Känner mig som en stoppad korv.
Men vad ska jag göra åt det just nu.

Lite trött är jag oxå, för somnade nog inte förrän klockan var fyra i natt. :/

Nej, en smörgås kanske då.

God Jul på er =)


Kommentarer
Postat av: Karen

Go luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul!

2008-12-23 @ 17:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0