Hur?!?

Hur har de tänk man ska veta hur man ska räkna ut nått om det inte står nån stans?!?!?!?!!?
Ska jag bara veta ändå?!?
Men det gör inte jag! Det får ju gärna stå på ett ställe först hur man ska göra och sen kan jag räkna.
Annars kan jag ju hitta på egna sätt lite hur som helst och inget blir rätt!
Satt här och trodde jag fattade, men oj så fel jag hade?! !!
Nu fattar jag inget igen.
Och så har man en tanke på hur (om det är en uppgift man har litet hum om ur man ska göra)
det ska gå till och man kollar i facit för att se om man ens tänkt rätt. Inte alltid man gör det och där står det ju så konstigt ibland så man fattar inte ändå.
Nu håller jag på men en uppgift, fattar inget, kollade facit och så finns det tal som jag inte fattar hur de fått fram?!?!?!
De siffrorna finns ingen stans, det är inte de siffrorna jag fått fram i uträkningen innan denna delen av uppgiften (vilka är rätt). Och jag får inte fram de siffrona på nått sätt. VAR HAR DE KOMMIT IFRÅN?!?!?!??!?!?!?

Vill bara sätta mig ner och gråta, så jävla dum jag känner mig.
Men det tänker jag inte göra.. än iaf.
Och ingen känner jag så jag kan ringa och fråga heller.

Nej jag får väl ta och stirra mig blind på de jävla siffrorna igen.

*stor suck*

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0