Har ni sett :D

Så fin min blogg är :)
Kristina var så snäll och gjorde en till mig :)
Hon hade lite tråkigt tror jag och det slutade ju bra för min del ;)
Gillar verkligen svart och vitt, ja och grått ;) Såå fint!
Fast funderar över den oranga texten.. Kanske en annan färg hade varit bättre..
Fast den finns ju lite i fjärilen..
Men oranget.. Inget stor fan av den färgen så att säga :) ;)
"Min" färg är ju mer lila :P
Men får fundera lite och kommer jag fram till att jag får byta får jag be kusin vitamin att ändra ;)

Ja, omtenta imorgon då..
Och jag har fått låna en bil! Lillebror var så snäll och lånade ut sin :)
Så nu är det nog snart natten för mig så jag kommer mig upp imorgon.
Nu börjar det kännas lite nervöst.
Satt förut och pluggade, men hjärnan blev till mos och kände att jag kommer inget mer få in nu ändå
så blev film med Robin nu på kvällen. Jurassic Park 2 och 3 blev det idag :)

Men om jag ska ta och packa väskan så jag får med mig pennor och sudd, vatten, huvudvärkstabletter och de olika korten som ska med :)
Dumt att glömma nått och inte kunna göra så gott man kan.

Lite nervös över körningen med :P
Som vanligt :P
Nu är det ju halt ute och lite snö ner åt Trollhättan.. Inte många gånger jag kört i sånt under de åren jag haft körkortet :P
Men man måste ju göra det, vill inte bli en sån som bara kör på sommaren ju ;)

Såg att Caroline hade kommenterat på ett inlägg där jag sa att min koncentration inte var på topp, att jag ska ta de bra tabletterna jag fick av henne när jag fyllde. :P
Jag fick Omega 3 tabletter av henne då, ni ska veta jag blev förvånad! Gapade nog rätt stort där ett tag. *hahaha*
Men kanske de är bra.. Jag får testa :)

Nej packa väskan !
Och sen blir det nog sova :)
Fast det kliar lite i fingrarna över att dra en sista titt över antecknigarna och så..
Blir nog så.

Sov så gott allihop.

Och tusen tack Kristina!!

Kisses :)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Det är orange text för att det skulle passa med fjärilen. Men tycker du inte om det så kan jag gör om det.

2008-12-12 @ 23:06:47
URL: http://mammakristina.blogg.se/
Postat av: Kristina

Vad gör man inte för sin kusin, vill du ha lila så fixar ju jag det ;).... Håller tummarna i morgon.



Puss!!

2008-12-12 @ 23:42:48
URL: http://mammakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0