Fredag

Idag har jag gjort en del, fast ändå inget.
Var på julavslutning i kyrkan och lyssnade på barnen som sjöng :)
Sen ner över för att skicka iväg en för liten tröja och hämta ett nytt paket, bytade batteri i en klocka så jag äntligen fick en klockan på handleden igen, köpt det sista till klapparna och julpapper.
Sen var jag på kontoret och lämnade USB minnet till Janette och skrev ÄNTLIGEN på anställningspappren.
Lämnade timrapporten oxå, bara 4 timmar :(
Kollade upp lite om Sandras och Joakims bygglovsansökna.
Och nu skriver jag här.
Ska snart ta och börja plugga lite. Om jag bara visste var jag skulle börja :(

Sen till eftermiddagen/kvällen kommer kanske Carro hit och slår in lite klappar med mig :)
Kanske borde köpa den där Fantan som jag sa jag skulle bjuda på. ;)
Ska slå in Olivers klapp och sen ta mig upp och lämna den till Karens mamma så hon tar med sig den imorgon när de åker till Bergen.

Nej.. Ta tag i livet kanske.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0