Förstår inte

Jag förstår inte.
Jag har varit på föreläsningarna, det vet jag. Men jag minns INGET av dem?!
Och då vet jag att jag ändå skrivit lite på bilderna vi brukar få.
Det är knappt så jag kommer ihåg att jag varit där.
Vilken planet är mitt huvud på egentligen?!?!?!?!
Så nu har jag räknat självkalkyler, och när man tror man fattar då gör de nått annat så allt raserar och man inget fattar igen.
Jag orkar inte mer nu. Det intresserar mig inte det minsta. Så totalt omotiverad för att plugga.
Men så vet jag att jag vill inte heller ge upp, för vad ska man göra då?!?
Har inga akasse dagar, finns inga jobb.. Ja det är bara att plugga.

Jag hoppas då den där motivationen och orken och intresset och allt som behövs kommer snart.

Kommentarer
Postat av: carro a

usch åh fy=( Tröttsamt när man inte fattar nått. men det släpper nog när du väl börjat? Hoppas jag hihi.

2008-12-23 @ 12:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0