Dravel va klart

Jag hade visst fel...
För när jag tänkte jag skulle ta upp och titta på min lampa så visade det sig att det var med en glödlampa till :)
Toppen ju! Och starkt lyser den :) Jag ser.. :) Iaf lite men det beror ju mer på sjävla synen än ljuset ;)

Testade klänningen igår lite snabbt. Stackars mamma fick höra det i telefon. *haha*

Och sen kom jag ju på att jag har ett par stövlar... platåstövlar HAHAHA, så fick ju testat de med för att se om jag fick i fötterna i dom, vilket jag ju fick.. Så funderar allt på att ta klänningen med de stövlarna.. Folk lär störa sig men då får de väl köpa mig nya? Bara för jag har på mig ett par stövlar som jag köpte för en 9 år sen eller så :P

Gudrun får ta vad hon har helt enkelt ;)


Men får testa sedan igen när man tagit sig ett bad och gjort sig i ordning.

Har endast svarta leggings så det blir väldigt svart om mig idag. Men men bättre det än att visa mina vackra vita ben och det som är ännu bättre är att jag inte gnissar sönder insidan av låren. Så med leggings kan jag gå hela kvällen istället för att sitta bredbent redan hemma hos Carro.


Middagen blev flyttat till fyra istället :)

Så man fick lite mer tid på sig att fundera över kläderna där..

Kände mig som en michelin gubbe. Men men jag skulle inte hinna med en fettsugning till idag sa mamma så får väl gå sån :P

Nej nu har jag skrivit ut en ny gammal tenta som jag får titta på.

Hörs vi inte igen förrän nästa år så får ni ha ett Gott Nytt År på er!

Kisses



Kommentarer
Postat av: Anonym

du var jättefin i klänningen=) Kram carro

2009-01-01 @ 20:38:40
Postat av: Jezz

Tack :D

2009-01-02 @ 01:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0