Dravel dravel

Pratade med Valle förut, hon kommer inte på lördag :(
Så nu är vi fem kvar.. Hoppas det blir bra. :)

Fick jobbat en stund iaf, inte illa det :)

Åhhh.. Jag nyser så jag håller på att bli tokig!
Satt bakom en på bussen idag och hon luktade så mycket parfym!
Det killade i näsan nått så galet. Och sen har det bara fortsatt hela dagen.
Kliar i näsan så jag blir galen.
Men men ska väl bli förkyld nu när det snart är lördag och omtenta och så :P

Nej dax att borsta tänderna och sova kanske.
Om jag kan somna vill säga.
Har jag inte kunnat de andra nätterna. Och idag kunde jag knappt ens somna på bussen?!
Och det är inte normalt.

Ja ja, nog babblat om dravel.

Kisses


Kommentarer
Postat av: carro a

din stackare! hoppas du snart blir bättre!

och typiskt att folk inte kan komma på lördag

2008-12-05 @ 07:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0