Ännu en onsdag

Så var det onsdag.
Och jag skulle nog kunna sova hur mycket som helst.
Men nu är det plugg som gäller en stund, innan jag ska hämta Johan från skolan 14.20.
Efter det ska jag till Gewerts för att hämta min telefon och ett paket från Ellos som är till Caroline.
Fylla på busskortet och handla lite ska oxå göras.
Sen ska jag passa Johan en stund.
Blir inget passande av pojkarna ikväll, Börje har feber så det blir ingen pingis för fäderna idag.
Hoppas bara Johan nöjer sig med att leka eller ja spela själv så jag kan plugga när han är här.
Vet inte hur länge han ska vara här.
Tills Solveig kommer hem eller Börje orkar gå upp nu när han är såå sjuk..
Han är ju karl så han är säkert nära döden nu ;)

Nej får läsa nu innan jag ska hämta honom.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0