Vill du ha en snigel på ögat?

Ikväll så ringde det på dörren här när jag satt och kollade på när Johan och Emelie spelade tv spel.
Det var en kontrollant från Radiotjänst, en tv licens gubbe.
Jag fanns visst inte med på den listan han hade
så då stod han här på utsidan och frågade om jag var kund hos dem.
Vilket jag ju är, är så lydig och duktig så jag betalar dessa dyra pengar för att få se på tv.
Så fick ta fram mitt kundnummer från en faktura och sen bad han om ursäkt
och sa att det var nått fel på datorerna för det var fler som det hade hänt så här på.
Ja ja, ingen fara när jag kan bevisa att jag betalar för mig.

Så ingen snigel på ögat för mig iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0