Värdelöst!

Bussarna här ute är värdelösa!!!!!
Jag hämtade en tabell idag för att kolla hur bussarna går.. Och det var det sämsta jag sett!
Vi har inte ens bussar som går till Gbg utan byten.
Försökte få ihop nån bra buss till Trollhättan och det var ju spännande..
Satt och blev riktigt irriterad där ett tag. Vad är det för dumt påhitt jag har fått för mig?!?!?!
*suck*
Börjar jag tidigt, vilket är 8.15 får jag åka en buss fem i fem!!
och vänta i uddevalla en 40 minuter!!
Kuuul när det är vinter och kallt! NOT!

Suck.. nej inte tänkta på detta nu för jag blir bara så deprimerad!

Kommentarer
Postat av: Karen

Men fy fan...

2008-08-18 @ 08:16:17
URL: http://daddisbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0