Snackis

Japp jag gick hem igår och svettades i min egen lägenhet.
Fyy vad varmt det var :(
Låg pall under fläkten på soffan framför tvn. Det var toppen.

Sedan hörde jag det, det som låtit fler gånger den senaste veckan.. "Jessica.. Jessica.. Jessica"

på utsidan.. Då står Johan nere på gården utanför min balkong och ropar på mig.

Han ville komma upp och spela, sa åt honom att han fick komma men att jag ville se klart det jag höll på att titta på.

Så han satt och pärlade under tiden han väntade. .

Då har de iaf blivit använda en gång! ;)

När programmet tog slut fick han äntligen spela, så jag satte mig en stund framför datorn men det var så varmt där och fanns inget att göra så jag la mig och kollade på när han spelade istället.
Blev indragen i det oxå, vi försökte spela Långben men det var då för klurigt för oss ;) vi kom ingen stans. *hahaha*
Så då fick det bli Mario istället.
Sedan gick vi bort till Börje och hämtade pengar och sen åkte vi till Konsum. Ja vi åkte.. Och?! :P
Jag fick köpt mig yoghurt och sånt som är lätt att få ner nu när jag har svårt att gapa. Och mun skölj, tänkte det kanske fixar lite.
Och så tillbaka, Johan ville följa med mig hem en stund till så det fick han.
Sen så var det hemgång för honom och jag var vid datorn en stund innan jag gick och la mig.

Vaknade i natt vid ett av att det var så äckligt varmt, fick dra på fläkten på det högsta.
Är tre steg och brukar ha det näst högsta på för den låter så när det är det högsta på..
Men den fick gå ändå i natt, det var så skönt och somnade så gott så.

Idag har förmiddagen varit nått otroligt seg.
Från nio har jag haft två saker att göra ... wwiiieee...
Eller inte.. *suck*
Men efter lunch är det ju miljö lite mer att göra där :)
Gott det!
Och ikväll är det nog film som gäller med Robin. Som vanligt ;)

Kisses


Kommentarer
Postat av: carroo

Latmask;)

2008-08-02 @ 19:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0