En del dravel

Ja ha.. har vi nått att skriva idag då?

Jag glömde alvedonen hemma :(
Jag tänkte på det när jag bortade tänderna och sen.. *poff*.. borta.
Tröttsamt för jag känner mig lite så där huvudvärkig idag med.

Ja kan ju se om det finns nått att skriva om går dagen..
Jag kom hem, kollade lite tv så ringde det på dörren och det var Johan som kom som ville spela.
Så gav oss på Långben spelet igen, denna gången kom vi iaf till bossen.. Sista bossen.. Men där dog vi bara hela tiden.
Åkte upp till Solveig och fick oss lite kvällsmat och sen hem och spelade lite mer.
På kvällen där var jag till affären oxå, fick växlat in mina små mynt så fick pengar att handla för. *haha*
Tur man kan göra så ibland. :)

Idag ska jag palla mig ner över och köpa mig det där busskortet så jag kan åka imorgon..
Och jag är så nervös så jag mår illa och är spyfärdig. *haha*
Kollade bussar, är klart vid halv två.. men är inte hemma förrän halv sex!
Fast om jag skippar det sista ska jag kunna hinna med två bussen hem tror jag.. men jag vet inte..
Kanske Valle är ledig och kan ses en liten stund medan jag sitter i Uddevalla och väntar en timme.. wwiiee, så roligt.
 Så tycker jag att gymnasie barnen kan få en egen buss ;) Så vi andra vanliga slipper åka samma som dom. *hahaha*
Helst vill jag ha en egen bil med chafför som kör mig från dörren hemma till dörren på skolan och tillbaka ;)

Hittade mitt schema igår igen. Äntligen funkade det igen. *haha* Såg att på tisdag slutar jag tolv.
Om jag nu inte ska läsa Grundläggande datakunskap eller nått sånt och det har jag då inga planer på!
Sen är det skola hela den veckan, fast bara torsdagen som är hela dagen.
Men kommer ju ändå vara hemma halv sex förutom torsdag då jag hoppas jag är hemma tio över sex.

Undra vad det är jag gett mig in på!
Vad ska jag dit och göra? Vad vet jag om ekonomi? Inte ett skvatt.. *haha*
Så detta kan ju bli spännande. *haha*
Var en dag då det står Test bak efter Grundläggande redovisningskursen..
Och vet inte vd det menas men vill de ha ett test och testa mig så får de väl göra det men jag kommer inte kunna svara på nått.. *ha ha*
 Kommer troligen sitta där med gråten i halsen och känna mig värdelös.. men mycket mer kommer de inte få ur mig. *haha*

Var är Karen?
Ensamt ju utan henne på msn, har inget att göra ju..
Men får väl hämta mig lite vatten eller något annat kreativt.

Kisses

Kommentarer
Postat av: Kristina

Det kommer gå bra, om ett tag är du inne i det och då känns det som om du inte gjort annant. Tänk när du är färdig!!! Då kanske du får värsta braiga jobbet och får massa pengar, det är ju roligt?!!!??



Pöss

2008-08-20 @ 09:56:22
Postat av: Carro

D kmr gå så bra så=)=) Å du ska ju inte dit för att du kan utan för å lära dig!! Lyckospark i baken Kramar

2008-08-20 @ 10:21:26
Postat av: Karen

Lyssna på din kloka systers ord! =)

2008-08-20 @ 16:50:04
URL: http://daddisbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0