...

I natt trodde jag att jag skulle bli tokig!!
Som det har kliat där getingen stack mig! Det började igår på dan någon gång och sen har det hållt på.
Åhh vad det kliar, det är ju en vecka sen nu. När ska det sluta klia?

Igår fick jag träffat Joseph, Johan följde oxå med hem och satt och spelade medan vi försökte prata.
Var inte så lätt. ;)
Sen gick vi och köpte majonäs för Joseph hade köpt med sig räkor när han kom.
Och på vägen hem så fick vi lämnat Johan hemma hos sig.
Fast han gick visst upp och frågade Börje om han fick vara hos mig, så Börje ringde och frågade om jag hade sagt till Johan att fråga honom. Och när Börje fick förstått då att jag hade sagt åt Johan att han fick vara hemma försökte han förklara för Johan men han gillade inte det riktigt. Men han blev kvar hemma. Klockan var ändå nästan åtta.

Så när vi skulle börja med smörgåsarna så ringde Josephs flickvän så han stod i köket och tala i telefon ett tag.
Lika lycklig som de andra gångerna jag hört han i telen med henne.. ;P
Sen fick vi iaf ätit oss två räkmackor var och glodde tv och pratade skolor.
Sedan skickade jag hem honom halv tio för då tyckte jag att jag ville göra mig i ordning för natten.



Sista dagen nere på Kansli idag!
Fast undra om man inte ska passa på att springa ner mellan tjugo över åtta och fram till nio eller nått, för han som lämnar posten är ju rätt söt ;)
*hahahaha*
Nej då, det kommer jag inte orka eller komma ihåg. Så mycket bryr jag mig inte om att titta på nån stackare. :P

Nej jag får nog jobba lite nu..

Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0