Trött idag

Söndag.. Ännu en natt där jag sovit dåligt..
Och folk eller rättare sagt Valle misstänker jag, som ringde fem gånger i natt eller nått.
Jag sover vid två.. eller halv två eller vad hon var.. och svarar jag inte första gången (fast det gjorde jag men hörde inget så la på :P) men iaf svarar jag inte andra gången så svarar jag nog inte de näst kommande 77 heller.
:P

Nu är jag tuff ska ni tro! Nu har jag båda datorerna på här hemma.. Jätte fräckt ;)
Tänkte jag skulle föra över sakerna till denna datorn..
Har bytat bläckpatroner i skrivaren oxå.. ibland är jag för duktigt!
Gäller bara att man fortsätter så ;)

Hade ju inget gjort om jag hade fått städat bort dammråttorna och lagren..
Och satt mig och kollat på materialet till föreläsningen imorgon.

Hmm.. Ja är väl bara att sätta igång egentligen.. :)
Så vi får se på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0