Shoppat

Shoppat blev det!
Blev en present till Johan.. Albin hade jag noll koll på så han får väl få nån peng som han önskade sig ;)
Bläck blev det, papper med, USB minne, brännskivor, stol och en kalender :D
Så nu.. inte äta på ett tag ;)
Nej det ska allt gå ändå :P och jag fick ju en massa bra saker :)

Blev en bilbana till Johan, från Börje och mig.
Den gillade han, vi byggde ihop den och körde lite.. Fast det var inte lätt.. inte bara att trycka gasen i botten och köra runt.. bilarna flög hej vilt.. *hahaha*

Blir lite tårta hos Solveig imorgon vid lunch, de är dåliga på att ha sånt samma dag de fyller.. Lite tråkigt kan man ju tycka. Men men inget jag kan göra nått åt.

Nu funderar jag på att gå och lägga mig snart.
Har inget bättre för mig och klockan är ändå snart tolv såg jag nu!
Oj.. ha ha ha

Fick hämtat ut medicinen oxå! :D
Helt sjukt hur det kan vara så dyrt med sådan medicin.. Kan ju vara bra om man har råd med den så man kan andas...
Men det tycker inte de som gör den kanske ;)
Läste nått på nyheterna om att det var många studenter som struntar i tandläkaren och hämta ut mediciner just för att de anser de inte har råd.. Ja, tandläkaren lär jag ju inte gå till de närmsta tre åren!
Och medicinerna.. får man hoppas man kan ta ut.. Roligare med luft som sagt :P

Nej sova då?
Blir nog så..

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0