Pärmar

Kommer jag ens orka läsa till Ekonom och behöva se pärmar efter detta jobbet?!
Jag HATAR pärmar just nu!
De är fula och otympliga och innehåller en massa saker som jag inte vet vad det är.
Jag rensar så gott jag kan och sen får de ändå gå igenom och fixa till det som blivit fel..
Ja.. låter som en nödvändigt jobb jag gör!
Hade jag jobbat på som man ska hade jag varit klar med en nu.. Men det orkar jag inte för det är så förbannat tråkigt!
Och jag är trött och vill bara hem och sova. Tog mig en Ipren förut mot huvudvärken.. Verkar som det kan ha funkat.
Funderar starkt på att lägga mig på lunchen och vila.. En lite middagstupplur ;)
Om det blir lunch nån gång vill säga! *suck*
Tänk om det ändå vore fredag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0