Ny vecka

Snart sova dax. Hoppas jag kan sova i natt :)
Är ju lite sov morgon imorgon :)

Inte fel det heller :)
Och allt är utskrivet och snart ner packat i väskan..
Fått handlat lite att ta med imorgon att få i magen, är ju en längre dag.. tror jag? ?
Känns så iaf.. Eftersom jag kommer hem sent.
Hemma vid tio över sex.
Skillnad för förra veckan var jag hemma tjugo över tre typ ;)

I veckan har jag första dagen då jag börjar kvart över åtta..
Vilket betyder att jag får åka tio i fem!
Mindre spännande ;)
Men ska säkert gå bra det med. :)
Slutar elva då.. men kan inte åka med bussen klockan två från uddevalla i vilket fall..
Men men då hoppas jag böckerna är här! :)
Och torsdagen är det ingen föreläsning alls så då kan jag stanna hemma ;)

Försöka lära känna nån oxå för vi har ett arbete som är obligatoriskt som ska in.. och jag fattar inte nått så hoppas nån annan gör det ;)

Nej, nu ska jag packa klart och sen hoppa i säng!

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0