Nu så

Nu har jag kollat upp buss dit.. så nu känner jag mig ganska säker..
Tagit fram några kartor oxå. *hahaha*
Så jag vet ungefär hur jag ska gå..
Men kom fram till att jag tar nog en lokalbuss till Drottningtorget så här första gången så jag vet att jag kommer nästan fram iaf ;)
Sen ska jag väl klara av att ta mig över vägen själv .. ;)
Sen får jag väl kolla på bussar hem oxå.. men hem kommer man väl alltid.. *haha*
Kanske ringer i panik och ber nån hämta mig. *haha*

Sedan ska jag visst vara med på balans möte.. spännande. *hahaha*
Och vet ni! Jag blir bjuden på lunch idag med! Fast av Mona denna gången ;)
För mitt fantastiska arbete ;) =D

Så jag får väl göra lite för att förtjäna den där lunchen då! ;)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0