Nu mamma..

..ska jag försöka skriva ett inlägg.
Hon undrade förut vad som hänt eftersom jag inte skrivit nått sen igår.
Och det var inte värre än att jag inte hunnit!

Men kan ju börja med att berätta att igår beställde vi min nya dator!!! :D :D :D
Kanske jag inte känner att jag vill slå sönder den hela tiden som jag vill med denna!
Det är mamma som är så underbar och köper en till mig, ja jag ska hjälpa till att betala va klart men ändå hon som fixat det!!!!
Och det bevisade än en gång att min mamma är bäst!! :D

Sen hade jag att göra på jobbet igår eftermiddag, om än tråååkigt arbete.
Går så mycket lättare på Kansli där jag sköter mig själv och så, på miljö ska jag ta fram beslut och rensa jävla pärmar..
Igen! *suck*
Men bara två veckor kvar nu! Sedan skola ! Oj oj oj, nervöööös.
Börje har iaf sagt att han kan köra mig in nästa vecka så jag får skrivit in mig, och då behöver jag inte vara ledig hela dagen utan kan jobba halva dan iaf :)

Sedan när jag kom hem igår satte jag mig framför tvn en sväng och tjugo över fem plingade det på dörren och då kom Johan som ville spela tv spel. Så vi körde Långben, vi har fattat mer hur man gör nu bara att när vi får Game Over måste vi börja ända från början och då tröttnar jag efter tredje gången och tycker det är så tråkigt och irriterande! *haha*
När han gick satt jag lite här vid datorn men fick inte hunnit skrivit nått då, datorn bara hängde upp sig och irriterade mig.

Idag gick förmiddagen på ren fart, hade att göra heeela tiden :D
Och det var så kul :)
Sedan gick det rätt fort på Miljö med, fortfarande letar jag beslut men men det gick bättre idag iaf.
Och direkt efter jobbet gick jag ner över för att möta Jennie som jag inte träffat på ja en 6 år eller nått skulle jag tro.
Vi åkte ut till Smögen och gick på bryggan.. Det tog en kvart :P
Sen tog vi en räkbaguette på Ekelöfs och satt där och pratade.
Vi var osäkra på när det gick buss hem så vi fick gå till buss platsen och kolla tider och tog en lokalbuss till Kungshamn där vi gick runt ett varv, allt var ju stäng eftersom klockan var över sex och sen satt vi på pressbyrån och väntade på hennes buss hem.
När jag gick hem såg jag Johan ute och lekte, han ska hem åtta och klockan var tjugo över åtta, så ringde till Börje och sa var han var och sen sa jag till Johan att han skulle gå hem. Men han ville följa med mig in och det fick han. Sa till Börje att han följde med mig hem och det var okej och sen spelade vi Långben igen.
Men blev irriterad när vi skulle börja om från början igen för tredje gången så då la jag ner!
Sedan följde jag honom hem, för han tycker inte om att gå själv hem framåt kvällen.
Och nu så siter jag här och skriver detta ointressanta.

Imorgon är näst sista dagen på Kansli sedan är det två veckor med bara Miljö.
Började idag lägga fram det till de "vanliga" arbetarna att de får komma ihåg mig till sommaren så jag kan få sommar jobb där ;)
och sen får jag prata lite med cheferna och så får jag ringa dem till februari igen och höra om det behövs nått.
Lite tycker jag ju de kan hjälpa mig efter alla dessa år jag ställt upp för dem ;)

Nästa lördag ska jag till Uddevalla och gå ut med Jennie och hennes kompisar.. Då visade det sig att de går ut och äter och sen är det dans och så på samma ställe på kvällen.. Jag ska kolla deras matlista och pris imorgon tror jag när jag orkar och har tid. Kan ju vara bra om man har pengar så man slipper springa där ifrån ;)

Imorgon ska jag nog träffa Joseph oxå, han flyttar nästa fredag! Och vad har jag sett honom i sommar.. Två gånger?!
Det är dåligt! Så får iaf träffa honom en gång till innan han åker iväg till Norrland för att plugga.

Hoppas pappren från skolan kommer snart så man vet lite mer.. känner mig nästan vilse med allt detta.
Fick iaf det andra pappret från csn idag, det där jag söker stöd för resorna fram och tillbaka..
Fatta inte mycket men läste inget noga heller.
Så får sätta mig med det imorgon på lunchen tror jag och skicka iväg.
Så man får lite pengar när man läser. Kan ju vara bra.

Nej nu ska jag palla mig i säng!

Kisses

Kommentarer
Postat av: Karen

Du får ta å hoppa på den gamla när laptopen kommer! Kasta ut den från balkongen eller nåt sånt kul hihi

2008-08-07 @ 19:50:53
URL: http://daddis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0