Nån som vet?

Ja ha.. ingen föreläsning imorgon då nej.. Tror vi :P
Så då blir man hemma :)
Nu har jag diskat!
Det tog ju bara... ja det vill jag inte ens tänka på hur länge sen det var sist.

Hmm... var nått jag skulle skriva här men det glömde jag ja..

Jo vi är visst bjudna på kalas i helgen.. Visste jag inte förrän jag läste det på bloggen. *haha*
Och imorgon fyller Johan stora pojken! 7 år!
Och jag har ingen present.. skäms!
Har ingen köpt till Albin heller än.. Dubbel skäms!
Men hoppas på att få gjort det imorgon.. Kul om Johan får sig en present när han fyller iaf.

Sen fick jag frågan om jag kunde hjälpa till när det är kalas.. Fast utan att få nått direkt svar på när kalaset är.. Hmm..
Nästa helg, trodde han.. Ja.. bra koll.
Så det ska jag väl göra då.. fiskedamm har födelsedagsbarnet bestämt iaf.

Tänkte att om det blir Torp imorgon, så ska jag köpa mig en riktig stol att sitta på framför datorn.. Denna "pallen" är inget bekväm.. sitter ju som en ihop sjunken hö säck eller nått.
Det såg jag reklam för på Jysk så.. Kanske.. om det blir det.

Så är det helg.. Och har noll koll på vad man ska göra.
Men det löser sig väl. Ligga på soffan och glo som vanligt :P

Sen undrar jag.. HUR kan man vara rastlös och uttråkad på samma gång som man ingen orka har till nått?

Kommentarer
Postat av: Carro

Gött me en ledig dag=) Funkar inte diskmaskinen eller har du inte fått den inkopplad??

2008-08-29 @ 07:13:21
Postat av: Jezz

Den är inte kopplad, måste köpa en sån där till kranen så den kan få vatten.

2008-08-29 @ 10:01:34
Postat av: Kristina

Ja jag tänkte att det räcker att säga till en av er så vet hela bunten, men så var det ju inte, hehe... Nu är det ju inte säkert om Carro kommer för Theo mår ju inge bra, stackaren.. Och Lotta skulle till Ramona... Så jag förstår ju om ingen kommer i morgon, men jag blir lite ledsen om ni inte kommer snart, det var JÄTTE länge sen som ni hälsade på oss... Vi är inte så farliga, haha...

Tusen kramar!!!

2008-08-29 @ 10:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0