Migrän

Så nu har jag lite ork att sitta här en stund..
Har legat i migrän :(
Haft ont sen igår, inte helt kul.
Men fick iaf tabletter vid halv ett och sovit en stund och nu har jag ätit så nu känns det rätt bra.
Ja förutom att man är slö och det är vaaaarmt här då, men sånt man får räkna med.

Fick besked från CSN idag, de beslutar att jag får studiemedel. Det var ju bra det :)
För imorgon börjas det.. och inga böcker har jag...
Men tänkte jag ska sätta mig och leta och beställa nu, har ju skickat till flera om böcker med ingen som svarat.
Så då får det väl bli så. Skulle få olika sidor av Jennie oxå men hon har nog glömt det för jag har inga fått än.
Så får jag leta bättre till nästa kurser.

Var aldrig med till Solveig och åt som det var sagt heller så vet inte om Roger hittat miniräknaren än.

Idag har jag fått tvättat iaf. Gick ner la in en tvätt, upp och ställde klockan och sov tills det var dax för ny *haha*
Sen piggnade jag på där en stund så då satt jag här vid datorn men det var inte länge innan det blev jobbigt igen.
Ska nog snart sätta mig och vika tvätt istället eller nått som inte anstränger ögonen så.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0