Klar

Jag tog ingen lunch.
Jag gjorde klart pärmen istället var så lite kvar bara.
Så nu är jag färdig och jag kan gå hem med gott samvete! =D
Ska bara Sara gå igenom pärmarna och så.. Men det får hon göra när hon har tid.
Så skönt.. Ska nog hem och få pusslat ihop datorn och så.. ha ha ha
Har inte fått gjort det än.
Och sen får vi se vad som händer. Det är ju fredag så att det antigen blir film med Robin eller chafför åt den samme skulle jag tro ;)
Antagligen kommer Johan stå på dörren sedan. Han vet inte om att jag slutar tidigare så får några timmar ensam där.
Och de kommer jag antagligen spendera på soffan fast jag har saker att göra ;)
Har ju sagt till Karen att jag ska vara på msn oxå.. *hahaha*
Och där lär jag ju hamna. :P

Nej nu ska jag gå hem och ha helg!!
Och vi vet ju alla hur det går med bloggandet då ;)
Men vem vet kanske jag chockar oss alla och skriver ändå.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0