Inte illa

Jag har fått igång den bärbara och internet!!
Inte illa av lilla mig!
Bråkade länge innan msn blev installerat, över en timme!
Men nu funkar det med!

Så dåligt jag sovit, vaknat flera gånger och fått för mig att jag försovit mig och så. *hahahaha*
Men men så är det väl nu antar jag ;)

Det blir Torp sedan!
Känns som jag har en hel del jag behöver handla där..
¤Present/presenter
¤Skivor
¤Bläck till skrivaren
¤Papper till skrivaren
¤En stol!
¤Kalender


Får se om jag kommer hem med något av det...

Om vi nu ens kommer iväg, det är sagt så men vet inte hur mycket jag tror på honom.. :P

Så ska jag palla mig till Apoteket och hämta min medicin och köpa hem alvedon och sånt.

Noll pengar kvar sen ;) Nej så farligt ska det nog inte vara.
Har iaf lagt undan pengarna till böckerna så jag kan hämta ut dem när de nu kommer.. OM de nu kommer...
Tröttsamt att vänta ju..

Nej ta mig nått och äta kanske.. Sen palla sig iväg till Apoteket och så.

Kisses

Kommentarer
Postat av: Jezz

Och ett USB minne kanske

2008-08-29 @ 12:33:21
Postat av: Karen

Shoppa shoppa shoppa!

2008-08-29 @ 17:44:37
URL: http://daddisbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0