Imorgon

Ja imorgon börjar det!
Då drar tre år av pluggande igång!
Fyy fan.. Men var nästan mer nervös förra veckan av nån anledning..
Har ingen ork att bry mig än. *haha*
Så tjugo i sju imorgon går bussen. Går på ner över så jag slipper knö med en massa andra på Väggabacken.
Och sen är jag hemma kvart över tre :)
En rätt bra tid ändå tycker jag, tidigt så :)
Antingen blir det att vänta i Trollhättan nästan en och en halv timme eller i Uddevalla.
Beror på. Tänkte jag ska gå lungt till bussen och se hur lång tid det tar.
Vet ju att det går en buss till som jag kan åka med för att hinna med bussen från Uddevalla.
Kollade bussarna lite mer förut, trodde jag var tvungen att ta samma buss även när jag börjar kvart över tio men det behöver jag inte.. jag får en liiiten sovmorgon och behöver inte ta bussen förrän tio ÖVER sju.. Det ni!
Sen får man se när man kommer hem när man slutar fyra.. beror på hur fort det går att gå till bussen och sånt..
Men förhoppnignsvis hinner man med bussen så man är hemma kvart över sex, annars är man inte hemma förrän halv åtta :(

Nej om jag skulle få vikt klart den där tvätten och bäddat min säng så jag kan hoppa i duschen och sen lägga mig..

Kommentarer
Postat av: Carro

Du får skaffa en sparkcykel så d går fort t bussen;) Hihi

2008-08-26 @ 11:16:22
Postat av: Karen

Varför tar du inte bussen från kommunhuset istället?

2008-08-26 @ 15:38:28
URL: http://daddisbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0