Idag..

.. är det helt annorlunda än så länge mot vad det var igår..
Nu har jag redan fixat mailen, delat ut posten och gjort det som fanns att diarieföra..
Ja ha.. nu då? Har t om varit i källaren och lämnat ett papper. *haha*
Jo jag ska göra en lista till pressen oxå.. Sen vet jag inte vad som jag ska hitta på.
Klippa lite mappar eller nått då. Tråkig för Maria om det är det första hon får göra bara för att jag använt alla ;)
jag som klippte så många för nån vecka sen.. men det var tydligt att de tar slut snabbt.

Idag mår jag lite skumt.. Mår illa och så.. Inte så kul.. Men det går ju förhoppningsvis över snart.
Nej om jag ska ta och göra den där listan då..

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0