Hmm...

Jag funderar på.. Om jag ska sluta tolv istället.. och gå med ner och äta på Fregatten..
Är kyckling och ris idag... Och lite riktigt mat hade ju inte varit fel..
Börjar bli lite hungrig nu oxå.. Ska nog göra så.. Om nån annan ska dit vill säga. *haha*
Nu håller jag på med en pärm igen! *blää*
Men går lite lättare idag av nån anledning.
Och förut sa hon att det var nog den sista pärmen! wwiieee!!!!

Bosse kikade in och frågade om jag cyklar mycket, han har en 40 cykelhjälmar att dela ut.
Men det kan man ju säga att jag inte gör.. Äger ju ingen cykel ens! *haha*
Frågan är om jag ens klarat av att cykla om jag hade försökt. :P

Kollade på bussar förut till Trollhättan.. och det verkade ju inte lätt nej.
Alla har sagt, ja men det är nära där du går av bussen.
Ja ha tänkte jag, vad bra!
Jo men visst! Finns ingen buss som går direkt dit alls!
Iaf inte vad jag hittade.. Så blir att kolla igenom busstabeller och prata med Roger tror jag..
Kul om jag hittar ju..
*nervövs och fjärilar i magen*
Usch! *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0