Helgen har gått igen..

Ja så har det varit helg och då har inte jag varit här och skrivit..
Som vanligt.. ;)

Efter jag slutade jobbet i fredags så gick jag mig hem och så plockade jag lite och så.
Fick diskat och sånt.
Sen kom Valle förbi en sväng och hälsade på, vi satt och pratade och bestämde att vi skulle gå ut på kvällen på Kanske.
Sen la jag mig på soffan och somnade va klart, tills jag blev väckt av att det ringde på dörren. Och gissa vem det var ;)
Ja visst var det Johan som ville spela tv spel :) Så han fick komma in en stund och spela.
Så kom Valle hem till mig och lämnade vin till mig, fick två flaskor för att jag körde hem bilen från bröllopet! =)
Och sen gick vi till konsum för att köpa dricka, måste ju blanda ut mitt vin med Sprite ;)
Så satt vi ute på min balkong och pratade gamla minnen och sånt
Jag fick t om på mig klänning!!! Det ni! Det hör inte till vanligheten!
Mötte Martin och hans brud, de körde ner oss, och han blev paff över att se storasyster i klänning ;)
Så även Kenny och Daniel som vi mötte på Kanske. =)
Kändes bra, Valle satt och sa hela tiden vad fin jag var så det var kul :)
Vi satt där, var inte mycket folk ute alls! Rätt dött. *haha*
Men var lagom för en annan som svettas så för det blev inte så varmt där inne när vi dansade så såg inte så där hemsk ut som vanligt. :)
Sen gick vi hem en tio i tre ungefär. Bums i säng.



Lördagen sov jag till sent nästan tolv! Sen låg jag mest i sängen och kollade på tv och sov lite mer.
Startade datorn en sväng nån gång under dagen men var inte där nått mycket.
Johan kom även denna dagen och spelade en stund innan jag skulle åka.
Så duscha och göra sig i ordning och sen mötte jag Robin på utsidan, iväg och hämtade mat till mamma och Carro och så mot Hunnebo drog vi.
Parkerade bilen och han gick till Martin direkt och jag gick upp till Carro en sväng, lämnade maten och satt där med dem en stund.
Sedan gick jag oxå bort till Martin och var där resten av kvällen. Stod mest på balkongen och pratade med Robin *haha*
och det hade vi ju lika gärna kunnat göra hemma. Men fick ju hälsat på lillebror iaf.
Åkte hem rätt tidigt, vid tolv ungefär. Låg och läste ett tag innan jag somnade och sen sov jag till halv tolv igen!
Helt sjukt.



Då fick jag sms av Carro som frågade om jag kunde hämta henne och barnen på Torp så då fick jag startat och letat bilar och sånt för att kunna ta mig fram och tillbaka både till Hunnebo och Torp.
Och det löste sig så fick kommit mig till Hunnebo men där hade de inte än fått tummen ur och hämta den där pizzan de skulle, så fick åka med till Väjern och Smögen för att lämna Andy och så tillbaka för att lämna av Alex och pizzorna och sedan, äntligen, kom jag mig iväg till Torp.
Fick plockat upp dem på Coop och sen åkte vi hem, lämnade av dem, lämnade bilen och sen hem igen och lämnade den andra bilen. Och så in och la mig på soffan, var blöt för det regnade rätt bra.
Sen träffade jag Robin efter att vi pratat i telen ett bra tag, vi gjorde våfflor och kollade på film.
Sedan gick han hem, för vi var hos mig för en gångs skull, och då glodde jag tv och kände hur jag började bli trött.
Så vid tio la jag mig och så läste jag lite för jag måste ju läsa innan jag somnar.
Och var trött och gäspade och försökte lägga mig till rätta. Men hur jag än låg så låg jag fel! Och antingen var det varmt eller kallt. *suck* Och tankarna for och jag började tänka på allt möjligt. Mest pengar och skola och hur man ska ha råd och bla och bla och bla, så gick det en halvtimme... så gick det en timme.. och så gick det en och en halv timme.
Sen lyckades jag äntligen somna. Var ändå rätt pigg när jag väl gick upp men nu gäspar jag desto mer och har noll lust för nått.
Och det bara regnar och regnar och regnar!!
Men men, nu är jag bara på Miljö. Så nu ska jag snart ner i källaren och kolla, blir nog där hela eftermiddagen med.
Men då kanske jag är klar med dessa sakerna iaf och kan börja med de jä*la pärmarna imorgon.


Nu åskar det lite oxå ja... Och alla sladdar är i där hemma.. Ska ni se när tvn går eller nått för mig oxå!                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0