!!!

MEN FÖR HELVETE!!!
Varför ska folk bry sig så förbannat mycket över att jag ska pendla till och från Trollhättan?!?!
Är väl inte deras problem?
"kommer du verkligen orka det" Men va fan, vad är skillnaden på att pendla till Trollhättan och skolan emot de på gymnasiet som pendlar varje dag.
Det var det ingen som frågade om man verkligen orkar.
Okej, lite längre tid att åka men vad gör en halvtimme mer på bussen?! (vet inte jag om det är en halvtimme men ni fattar)

Jag skulle skriva nått annat hade jag tänkt men så blev jag så förbannat trött på folk. . Så blev detta istället.
Nu minns jag inte ens vad det var jag skulle skriva.. *haha*
Jag återkommer.

Kommentarer
Postat av: carro

go girl ge dom en spark i röven!! get a life era dumjävlar, låt min syrra va

2008-08-13 @ 10:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0