...

Se där då har jag vattnat blommor, fixat paket lapp och diariefört ett ärende.
Och så klart gjort listan till pressen och t om skickat ett ärende som de ringde om.
Och sprungit runt och sett upptagen ut ;) Hade besök oxå men det var ju inget jag kunde hjälpa dem med, det kändes ju lite dumt kan jag säga :P Men men vad ska jag göra.
Ja ha.. nu då?
Finns ingen på msn att prata med ens :(
Hur seeeeegt är inte det?
Kan berätta att det är mycket segt!

Det här med postpaketet funderar jag lite på.. för han ville ha det som företagspaket och då var det inte bara att skicka iväg tror jag.. Utan om jag var tvungen att ringa nån stanns först..
Jag vet inte ! *lite smått panik* Och ingen annan här vet heller..
Eller om jag bara ska låta det åka med ändå? Jag får fundera på det ett tag.

Nej kanske.. öhh.. se om jag kan göra nått då..

Kisses 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0