Dravel

Fuskiga FUSKIGA Karen!!!!
Jag vill oxå!!!!!!
Carro skrev en kommentar på bilddagboken, kanske hon kan när jag skrev att det var i september.
Jag hade inte skrivit att det var september det gällde... Jag kan ju hoppas iaf :)

Datorn är hämtad!
Fast den ligger fortfarande i lådan för hamnade här direkt när jag kom innanför dörren
och så kom Robin en sväng och sa hej oxå.
Och inte har jag fått städat eller diskat..
Fast det ligger i blöt iaf så hade jag bara gått ut så hade det snart varit gjort :P

Jag kom på förut vad det var jag tänkte skriva i morse..
När jag blev så arg istället.
Jag skulle berätta om min dröm jag hade *hahaha*
Om larmet som gick på jobbet och en rodnande brandman
*hahahahahaha*
Men det orkar jag inte längre. :P

Idag har jag lyssnat på "I kissed a girl" mest hela kvällen
jag gillar den låten
får sån lust att gå ut och dansa då!
*haha*
Försökte få Robin att bestämma när vi skulle gå uti Gbg men det visste han inte.
Så det lär ju aldrig hända, som det mesta av det vi pratar om att göra.
*hahahahaha*

Åka till NY, neeej det lär aldrig hända för ingen av oss pratar engelska.
Och då går alla andra planer på utomlands med där.
Möjligen Danmark eller Norge skulle gå *hahaha*

Hundar har vi pratat om, eller ja han skulle skaffa hundar
bara att jag döpte den ena och hon skulle gilla mig mest ;)
Blir det inget av.

Hus har han pratat på och då har jag bestämt att jag ska vara där mest hela tiden ;)
Nu är han visserligen inte så gammal än så hus kanske kommer..
Kanske det andra gör med, men det tror jag inte *hahaha*
Svårt att se oss i NY, och hålla ihop!
*hahahahaha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0