Dravel

Tidigare idag skickade jag lite mail till olika människor för att höra om de har kvar böckerna..
Men ingen har svarat :(

Gick runt och sa hej då förut oxå innan jag gick, höll på att lämna in kortet *haha*
Så fick gå en runda till. Och Bertil skrev på timlappen utan problem. =)
Så får jag lite pengar nästa månad med :)

Gick hem och hamnade på soffan va klart.. Jag som skulle städa.. :P
Där somnade jag till en tio minuter tills Carro ringde och väckte mig ;)
Sen började jag faktiskt plocka lite.. La kläderna i tvättkorgen och så och *vips* hade jag golv och soffa =O
Helt otroligt ju ;)

Halv åtta mötte jag Robin på utsidan, vi åkte till Konsum och köpte cola och sen åkte vi och hämtade mamams bil strax utanför väjern och lämnade den på Abba.
Och så hem till honom och la oss till rätta på varsin soffa och glodde tv.
Kollade på Casanova på femma, det är ju tur att det aldrig är reklam och så!

Sen tog den slut vid elva så då gick jag hem =)

Imorgon är det kalas dax för Albin =D
Så får dit och äta lite och peta på honom och så ;)
Sen får man se vad helgen mer har att erbjuda.

Nej.. Vi skrivs en annan dag.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0