Dravel

Så var det måndag igen.. Är ofta måndagar tycker jag.. Veckorna går så väldigt fort..
Och de säger tiden går fortare ju äldre man blir.. kommer man tro det är måndag hela veckan sen då?

Igår träffade jag Emma, vi satt rätt upp och ner i timmar utanför Grillen, hon ville ta en promenad där nån gång men det ville inte jag så vi satt kvar :P

Sen vid åtta gick jag hem, då var jag trött.

Hamnade framför datorn va klart ;)

Sen vid halv tio kom Robin med hamburbare från Mc Donalds..

Det var första gången vi ätit sånt hemma (vad vi minns) för vi har båda alltid tänkt att folk som vill att man köper med hamburgare hem där ifrån är lite underliga (säger inga namn men hostar fram ett *börje*).

Hur gott kan det vara med en kall och slibbig hambugare?
Då kan jag berätta att vi haft ganska rätt hela tiden.. ha ha ha

Det var inte nån höjdare, så det kommer nog inte hända igen. *hahaha*

Men nu har vi provat! *haha*


Den där arbetslusten är inte riktigt med idag heller..

Fast jag har att göra.. *suck*

Tröttsamt när det är så här ju!

Snart dax för info dagar på skolan.. *blää*

Då måste jag åka dit helt ensam och sitta där och lyssna..
Gå vilse i Trollhättan och sånt.. spännande..

Nej jag får nog jobba lite.. men först en liten vits som vi fick i ett brev idag ;)

Vet ni vad det är för likhet mellan talen 99 och 08:or?

Båda är inte riktigt hundra..

*hahaha, fniss* :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0