Dravel

Nej se på *piip*
Jag är här och skriver fast det är helg!
Inte illa!

Igår på kvällen var jag och träffade Emma, vi satt på bryggan utanför grillen och kollade på folk.
Sen satt vi på Grillen och kollade lite mer ;)
Förutom att vi var hem till henne en kort sväng så satt vi i stort sett där från halv sex till halv tio (ungefär).
Tur att vi har ett så spännande liv ;)
Vid den tiden ungefär kom Robin och hämtade mig så gick vi upp till han och halv kollade på Hulken, tog ett par öl och bara snackade skit. *hahaha*
Sen gick jag hem tolv och kollade på skolans hemsida.
Är ju nu inskriven och allt.. Pappren är skickade till CSN och sånt.. Så nu så, är man snart student.
Men så ska man fixa sig ett kort som man ska ha för att komma in i skolan och få låna böcker och sånt.
Och då måste man logga in på "Min sida" och ett sånt konto startade jag men tror ni jag kommer in?!
Neeeej inte alls. Jag skriver i och tycker på logga in, han tänker lite och sen är jag tillbaka på samma sida igen.
Och inget om att det är fel lösenord eller nått säger han.
Jag lyckades iaf hitta mitt schema! Första veckan är det in varje dag, nästa vecka nästan varje dag.. Och så håller det på :)
Försökte hitta vad för böcker man ska ha för tänkte det kan ju vara bra att kolla på sånt!
Vet inte vad jag ska ha med så där första gången! Men tror ni jag hittar nått om det då?! Neeej.
Jag tycker de borde skicka ut vad man ska ha och sånt? Jag hittar iaf inget :(

Skrev jag igår att jag var i Hunnebo i torsdags? Jag minns inte, men fick iaf se Albin gå =)
Det har han ju säkert gjort ett tag nu ;) eller nån vecka eller så iaf me var första gången jag såg det.
Han blev så stor plötsligt då =)
Tog lite bilder men min super kamera på mobilen som tydligen inte vill ge mig så bra kort som den gjorde först.. Men de finns på bilddagboken, orkar inte lägga upp dem här med.

Nu försöker jag med skolan igen men inte då går det att logga in, hur ska jag då kunna fixa mig ett sånt kort?!
Tröttsamt det är när det inte funkar!

Nej, om jag skulle ta och göra nått här hemma då?
Johan sitter och spelar så blir väl att jag sätter mig där istället ;)
Men kan ju försöka göra nått först.

Kisses

Kommentarer
Postat av: Karen

Du får nog inte reda på vilka böcker du ska ha innan kursen börjar och du får en kursplan av läraren. Kom ihåg, kolla bibliotek innan du köper! Kan du spara mkt pengar på.

Kram

2008-08-16 @ 16:32:49
URL: http://daddisbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0