Dravel

Det var skönt med lite lunch, jag låg på soffan och somnade till där en liten stund.
Det var sååå skönt.
Nu är det mindre skönt, för det är varmt och jag har huvudvärk :(
*suck*
Men tror jag har ett par tabletter i väskan så det blir att ta dom snart.

Det är inte bara tråkigt att hålla på med pärmarna.. Det är farligt oxå! Två naglar gick sönder förut när jag skulle ta en ny pärm ur en låda. Tumnageln gick itu på mitten så det var som två vingar..
Hmm.. tog kort på det ;) Men kan inte lägga ut bild förrän jag kommer hem till sladden.

Nu är tre pärmar gjorda.. hon sa att det var fyra när vi började så förhoppningsvis är det bara en kvar..
Meeeen vem tror på det? Inte jag iaf!

Nej ta tabletter och dricka vatten och ta en ny pärm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0