Ännu en helg genomgång

Ja.. Jag kom hem på fredagen och stressade mig till en städning hemma för att Jenny och Petri skulle komma.

Så jag kom fram till att jag inte passar för att ha det varmt, vara stressad och bli ännu varmare.

Såå lättirriterad jag blir. Som tur var hann jag ta en riktigt kall dusch innan de kom så jag var lite trevligare.

*haha*

Så vi satt där och tjötade en sväng, Petri tog en liten lur på soffan så då satte vi oss ute på balkongen.

Sedan bestämde vi att vi var hungriga så då beställde vi mat och åt hemma.

Mätta och goa satt vi en stund i soffan tills de skulle åka hem och jag skulle träffa Robin för att se på film.

Vi såg på Simpsons filmen.. Igen.. *haha*

Sen var jag helt slut elva så då gick jag hem och la mig, fast somnade inte förrän en timme senare.

Lördagen gjorde jag inte många knop! Jag låg på sängen och kollade tv.. Sen låg jag på soffan... Och sen sängen, ja ni fattar ;) Glodde tv, spelade tv spel och satt en sväng framför datorn men tröttnade så snabbt på allt. *haha*



På kvällen åkte jag med Börje och Johan ner till Hamngrillen och tog en korv och sen hem igen.
Men hann knapp in genom dörren innan jag gick till Robin istället.
Vi tog en sväng med bilen och lyssnade på hans skiva han hade bränt.
När vi var hemma körde jag Emma och Frida till Smögen och sen satt jag hos Robin igen.
Vi pratade strunt och drack lite Smirnoff Ice, eller ja jag drack det och han öl.. Iaf tills ölen tog slut då gick han på Smirnoffen oxå. ;)
Klockan två gick jag hem och la mig och somnade som en stock.
Fast sov dåligt för vaknade flera gånger av att det kändes som kramp.. I ena skinkan!?! *hahahahaha*
Det gjorde ont och visste inte vad jag skulle göra, jätte jobbigt var det!
Men lyckades somna om iaf och borta var det när jag vaknade på söndagen.


Och igår, söndag, ja.. vad gjorde jag då? Satt framför datorn och pratade med Karen och drog mig tills jag kom mig in i duschen och sen åkte jag med Robin när han skulle tvätta bilen, jag plockade ur inne i så nu kan jag sätta fötterna på golvet utan att rulla runt på 17 flaskor ! Det var säkert "bara" 7 men det kändes som massor när man skulle försöka sätta ner fötterna där.
Sen hem för Robin skulle till farmor, satte mig vid datorn och fick snart besök av Johan som ville spela tv spel.
Så han var där en sväng tills jag skulle iväg med Robin och handla mat, för vi skulle äta och glo på tv. Som alltid.
Tur vi aldrig gör nått ovanligt. *haha*
Gick hem vid en åtta och hamnade framför datorn igen, va klart.
Gick en sväng till Konsum vid nio och sen när jag var hemma igen satt jag med mamma i telen vääääldigt länge.
Så länge så jag inte fattade på min telefon hur länge. *hahahaha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0