Andra föreläsningen

Idag hade jag min andra föreläsning.
Och idag var jag mindre svettig, tyckte visserligen fortfarande jag luktade illa.. men inte så farligt hoppas jag för idag satt vi som packade sillar!
Vi var t om för många så det var en rad längst bak som fick börja med att stå innan vi fick in extra stolar.
Han började oxå med att förklara allmänt om hur han jobbar och var vi kan hitta info som han lägger ut och så.
Sedan började föreläsningen. Var lite svårt att hänga med tyckte jag för han pratade ibland väldigt otydligt och osammanhängande, och så pratade han mest till bilderna så jag fatta iaf inget.. *hahaha*
Men blir nog bättre när böckerna kommer (om de nu kommer nån gång!) så man kan läsa lite där.
"Börja läs direkt"  Aj aj! Så snart böckerna behagar komma så!
Står iaf till imorgon att vi ska läsa i böckerna.. ja.. inte så lätt nej..
Sen var föreläsningen slut tjugo över tolv! Skulle hålla på till ett. *haha*
Så det var bara att lunka bort till bussplatsen och vänta.
Passade mig bra för det är nått vajsing med mina ben :(
 Fårså ont när jag går i smalbenen, på sidorna på båda benen.. Funderar på om det kan vara skorna kanske..
Ont gör det så det sista staplar jag fram och tappar fart rejält.. pinsamt när det går folk bakom ju.. :P
Men får testa andra skor imorgon och se! Synd om det är skorna för jag älskar de skorna ... Men men.

Det är nått med bussar.. Ögonen går i kors på mig direkt. ha haha
Om det så är på dit vägen eller hem! Än så länge går det ju men inte när jag fått böckerna!

Och bara för att Karen ska bli mer stolt över mig.. Så pratade jag med två nya människor idag ;)
Inte mycket var bara om schemat men ändå :P

Nej snart dax att göra sig ordning för natten tror jag :)

Kisses

Kommentarer
Postat av: Carro

Modigt gjort syrran=)Tur att inte du va me i den där bussolyckan... Kramar Love ya

2008-08-28 @ 07:20:04
Postat av: Karen

Fan du är ju grym! =)

2008-08-28 @ 13:44:26
URL: http://daddisbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0