Tack

Jag tänkte hela morgonen att jag skulle skriva tack till de som hjälpte mig igår.
Satte mig och började skriva och allt bara försvann. *poff*

Men nu kom jag ihåg!

Så ett jätte tack till er som hjälpte till igår!!
Tack mamma, Micke, Martin, Robin och John!
Tack Christian och Carro för att vi fick låna bilen!
Och tack till Solveig för lånet av kärran. 
image21






image23
Så underbart att slippa de jävla grannarna!
Och hoppas inte de nya stör sig så mycket på mig ;)
Verkar vara ett par äldre iaf, med tanke på rullatorerna eller vad det nu heter :P
Och vägg i vägg bodde det en barnfamilj lät det som.
Så är nog en lugn trappuppgång :)

image24


Och än en gång...
 
TACK!


image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0