Söndagen med Johan =)

Idag gjorde jag först inte mycket.. Kollade tv och kollade på datorn.
Sen ringde det och fick frågan om Johan fick komma och det fick han klart göra :)
Så han kom in här, slängde av sig skorna och skulle va klart spela tv spel.
Passade på att ta lite kort på honom då :)

            


                     


             


            


            


            


            


                     


Blev ju lite andra kort med, mina fötter tex. Till alla er som älskar fötter ;) *mohahaha*
Och så klart gosedjuren med :)
Välanvända Pinga och den lilla Tigern, och va klart min egen Håkan :)
De bilderna han gömmer sig på har han tagit själv med kameran
förstod aldrig vitsen med att ta kort om man inte skulle synas men han tyckte det var kul ;)

Sen satt han i köket och målade lite medan vi gjorde hamburgare och jag försökte skruva upp hållarna
till gardinstången. Det gick ju så där.. Satte dem alldeles för långt emellan!
Så får skurva ner dem igen och göra om.. wwiiee.. *hahaha*
Sen gick vi ut och sparkade lite boll och så, tog en sväng med Emma ner över oxå.
Sen var det bara hem för honom och i med lite kvälls mat och bums i säng :)
Tog en snabb sväng hos Robin oxå, fick sagt hej och hallå :)
Kolla så han levde och så.
Sen hem och kolla på parlamenten. Skratta lite åt Björn Gustafsson och så :)

Men nu är det väl dax för sängen tror jag!

Natti natt.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0