Snabb koll på de senaste dagarna

Ja så blev det söndag!
Försöker komma ihåg vad jag gjorde i fredags.. men kan inte ha gjort nått särskilt för minns då inte nått.
Satt väl här hemma och glodde tv som vanligt.

Igår fick jag iaf lunch hos Solveig, vi åt tacos :) Sen lånade jag bilen och hämtade Emma och hennes syster och tog en sväng till Smögen till sommargott då de ville köpa godis.
Sen tog vi en glass ner över och kollade, fast fanns inte mycket att titta på.
Det blev lite kallt där nere, blåste kallt, så då åkte vi upp till dem och satte oss och kollade lite tv och så.
Nattan kom en sväng oxå och satt med oss och tittade på tv om hajar. Mycket intressant.. eller inte ;)
Sen eftermiddag tidig kväll satte vi oss i bilen för att åka till Lysekil. Emma skulle till sjukhuset pga sin yrsel.
De tog lite tester och så, sen fick vi åka hem. Hon blev sjukskriven en vecka.
Var lite osäker på om bensinen skulle räcka så vi åkte till Hunnebo för att ta ut pengar och handla lite och tanka. Kändes närmare än chansa till Kungshamn ;)
Fick lämnat våra inköp och sen tog vi ännu en glass ner över och kollade på folk.
Ännu mindre folk denna gången.
Satt där och hörde att min förre detta granne var ute och festade så då satt vi och tyckte lite synd om Henrik. .
Men glad över att jag slapp!   :P

Nu kom jag på vad jag gjorde i fredags, jag var hos Börje och Johan. Johan och jag kollade på Mästerdektektiven Basil Mus. Eller vad den nu heter.
Fick slängt mig bort till konsum strax innan de stängde oxå för att köpa snask, som jag sen packade ner lite i en fryspåse och tog med mig hem till mig :P Sen satt jag här framför datorn och tvn. *haha*

Ingen som har en slagborr att låna? Vad nu det är :P Men tydligen ska man ha en sån när man ska få upp fläkten och en sån har inte jag! Och börjar tröttna lite på att ha den på golvet under bordet.
Men men den får väl stå där.

Nej har inget bättre för mig idag heller så får väl sätta mig i soffan.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0