Snabb genomgång av dagen.

Idag har jag fått dammsugit här.. inte illa alls. ;)
Vid två gick jag bort för att hämta bilen som jag skulle få låna till Hunnebo.
Hämtade upp Sara, tankade lite och så. Så var vi och hämtade Johan på fritids och sen bar det iväg till Hunnebo.
Fick ta svängen om mamma först och hämta stuvning till Carro annars fick vi inte komma ;)
Satt på utsidan där och tittade på alla barnen som lekte, stora som små. :P
De flesta var på gott humör och lekte bra med varann idag.
Sedan bjöd lillebror på pizza :)
Satt och mös med Albin, snorig och go som han var ;)
Han gillar att hoppa upptäckte jag!
Vi åkte vid sju, då lämnade vi Sara hos en kompis och åkte hem till mamma, hon skulle få åka med ut till Abba då hennes bil är på fixning. Där satt vi en stund och åt godis och Johan stavade olika namn. Så duktig så :D
Sen bar det ut mot Kungshamn. Lämnade mamma och sen Johan och bilen :)
Hem, kollade datorn och slängde sig i soffan för att kolla tv.
Är ju onsdag och Grey´s! Skönt att femman funkade idag iaf! Den började nån gång under dagen här.
Sen kollade jag Sverige pussas och kramas men var ingen Björn med idag :(
Så satte jag mig här igen och svarade på ett mail och sitter mest och ugglar.
Var på min internet bank och kollade vad jag får i lön :)
Och jag klarar mig denna månaden! Underbart! Är ju flytt av tele och skatten med denna månaden, har ju fått hjälp där till skatten men var ändå mycket pengar kvar. Men det klarar jag. Så kan jag nog sova gott i natt :)

Får skicka en liten rymd hälsning till Emma oxå som är på väg till Näl för undersökning. Hon har ju varit yr i en vecka nu och det blir bara värre tydligen. Var till Lysekils sjukhus idag igen och de skickade henne vidare.
Så får vi se om de kommer fram till nått där.

Vill oxå säga : Karen, jag saknar dig!

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0