Onödigt snack

Kan ni tänka, igår fick jag plockat lite där hemma. Möblerna står som de ska.. Tror jag :P
Men sen är det ju fullt med saker på allt. ha ha ha ha
Men det börjar iaf bli lite ordning. Bara sängramen som fattas :)
Men då hinner jag vänja mig vid att ligga i en liten säng. Är ju nästan så jag ramlar ur nu. ;)

Idag är sista dagen på jobbet. med.. Blev iaf en 8 veckor som jag fick jobbat. Alltid nått. :)
Ska till arbetsf. idag och skicka iväg lapp till försäkrningskassan. Får se vad hon säger där.

Och datorn funkar där hemma. Provade igår :)
Och stereon oxå, tvn med antar jag. Fanns inga kanaler bara ;) Men får väl fixa det när jag har lust och ork.
Ramona kanske skulle komma idag och hälsa på. Kan ju vara kul om det är någon liten ordning då.

Nej jag får jobba lite nu, så det blir klart.

Kisses!

Kommentarer
Postat av: carro

hihi en bit på väg.

2008-04-12 @ 06:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0