Okej.. En utmaning..

Jag antar att jag är den Jessica som Kristina utmanade i sin blogg. .
Och utmaning kan man ju verkligen kalla det. Jag som knappt kommer ihåg vad jag gjorde igår!
Ja då ska vi se om jag kommer ihåg vad jag gjorde för 5, 10 och 20 år sen!

5 år sedan var jag 21. Jag bodde i Hunnebostrand i min en och halva lägenhet ;)
Börje och Johan bodde hemma hos mig i stort sett. Hade hand om Johan på kvällarna när Börje jobbade.
Jag var på Zoo King och jobbade. Gjorde nog inte så mycket mer :P
Senaste gången jag pratade med min far var i mars för fem år sedan.
Ja.. Det var nog det ;)

10 år sedan var jag 16. Då gick jag i Lysekil på gymnasiet, barn och fritid. Var nyförlovad med Christoffer (hahahah ja alla ska vi göra våra dumma dumma misstag). Bodde i Tossene med hela familjen, fast var ju i stort sett bara hemma hos C och bodde mer eller mindre där. Ja.. så spännande var nog mitt liv då. *haha*

20 år sedan var jag 6. Vi bodde uppe i huset i Tossene. Gick i förskolan.
Ja sen vet jag inte. Lekte väl säkert med nått.

Som sagt hur ska jag komma ihåg det? Minns inte mycket från barndommen alls. Caroline och Martin säger ofta "kommer du ihåg när.." Och jag säger oftast "nej" *haha*
Minnet är ju sååå bra :P

Så ska jag utmana nån då.. Ja nu är det ju så att jag vet inte många som läser här.. Och de jag vet har ingen blogg.
Bara Karen ;) Så hon får väl känna sig utmanad. :P Fast det är en syblogg hon har ;P
Ni andra får utmaningen att försöka komma på det ändå utan att skriva ner det ;)

Kisses!
 

Kommentarer
Postat av: carro

hahaha ja d e inte lätt å komma ihåg sånt... för 5 år sen var jag 18... hmm, jag söp väl skallen av mig. antingen va jag i dingle eller me christian å sanny å dom.
10 år sen... jag va 13. jag va mest med hanna å madde sofie å milla mkt. såg på film å drack ibland på dom tuffa högstadiediscona...
20 år sen. oj 3 bast.. jag reta väl gallfeber på mina syskon kanske...

kunde inte låta bli å tänka efter hihi

2008-04-03 @ 07:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0