Noll koll

Min chef har nog inte den kollen på personalen som man skulle önska..
Fick ju förlängt i tre dagar, till onsdag. Nu på morgonen upptäckte han att hon som diarieför och så för dem har semester denna veckan. Vilket ju han har godkänt och som hon har pratat om hela förra veckan ;)
Så då skulle jag plötsligt sitta där för henne och så fick jag till fredag, så nu har jag hela veckan då :)
Det är tur för mig att han inte vet att jag inte har nån jätte koll längre ;) Meeen man lär sig, får trycka och trixa lite, kolla på andra ärenden och fråga de andra som har hand om ärendena. De vet ju hur det ska se ut.

Fast den lite elaka sidan önskar nästan att jag gått hem i fredags och så kunde han stått här och undrat var vi var ;P
Men men ännu en vecka för mig som jag får extra pengar på :D

Idag ska det flyttas är det tänkt.. Och självklart regnar det i massor då! *hahaha*
Kanske ska passa mitt humör? Så trött idag! Och var lite sen, för plockade lite i sovrummet innan jag gick idag och så. Plus att det tog tid innan jag kom upp ur sängen.
Måste komma ihåg att be lillebror ta med sig verktyg sedan.. Så man kan skruva ner sängen.
Annars blir det jobbigt. ;)
Glöm det jag sa om regn! Nu snöar det! Eller ja.. är snöblandat regn! *SUCK*
Var är våren?!

Nej jobba lite då.

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0