Min tisdag

Min tisdag.. Ja vad finns det att säga om den.
Inte mycket. ;)
Idag började jag dagen med att kolla tv. Sen tog jag en sväng med dammsugaren. :)
Så fick jag kommit mig till banken och satt in mina enkronor och 50 öringar. 308 kr blev det :)
Alltid nått :) Så fick jag lämnat ett brev som kommit till mig men som var till Henrik.
Emma var här en sväng och kollade läget innan hon skulle jobba.
Hon tyckte det var bättre nu än sist ;)
Nu var möblerna på rätt ställe och man kan ta sig fram utan att snubbla över massa saker.
När hon gått så skanade jag in ett kort som jag hittade när jag kollade igenom lådor en dag.

image29

Så söta vi var då ;) Fast det är vi ju fortfarande va klart! :P
Sen gick jag en sväng till Ramona och hälsade på, hon fick va klart kortet skickat till sig på msn först :)
Satt där och pratade strunt till en åtta halv nio. Gott att komma ifrån väggarna!
Bara gått hemma två dar och undrar redan vad jag ska göra på dagarna. *haha*
På torsdag morgon ska jag till kontoret 8.30. Det är personalmöte och avtackning av mig :P
Mmmm tårta så tidigt.. Lockar inte direkt. Men tycker det iaf är gulligt av dem att be mig komma in för att säga hej då ordentligt :) De hade lika gärna kunnat strunta i det.

Nej, finns inte mycket att skriva..
Men ni får ha det så gott!

Kisses


Kommentarer
Postat av: carro a

gulligt att de tänker på dig

2008-04-16 @ 08:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0