Idag

Idag är det söndag.. Idag skulle jag packat och städat och fejat.. Idag åkte jag med Carro till Torp..
Som det kan gå!

Men jag kan ju lova att det var roligare än att packa, städa och feja.
Och som timmarna gick fort. Först timmen var rätt seg kändes som vi hann med massor just då.
Men sen gick två timmar bara *swisch*
Och som Carro fick shoppat! Var riktigt kul att se :D
Och så mycket till sig själv! Det är inte ofta det händer! Så det var ännu roligare då. :D
Jag fick oxå shoppat lite :)
Fick köpt Håkans nya skiva :D:D
Sen fick jag mig två linnen, ett svart och ett vitt ;) vad annars :P
Och en klänning till bröllopet till sommaren :) Med en sjal till. :)


Pratade med Karen och hon sa att man kan ha svarta skor till.. och det har jag ju redan! :)
Så det blir säkert bra.. hoppas jag.. kanske.. ;)

Nej sova dax!

Kisses!

Kommentarer
Postat av: carro

hihi det blir så bra så! kramar

2008-04-07 @ 07:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0