Hatar komma på rubriker

Ja.. det blir tydligen dåligt med bloggandet när jag går hemma ;)
Var bättre när jag jobbade..
Men men så är det :P

Här har inte hänt så mycket, som vanligt så blir väl mitt vanliga dravel ;)
Igår fick jag mitt nya handfat i badrummet och nya kran i köket :) 
         

Kände mig så snygg så när det ringde på dörren, håret var oborstat, maskara runt ögonen och hade ett vitt linne utan bh under ! Ja ni kan tänka det var snyggt! :P
Men det var bara att släppa in honon, tänkte låta bli först men så såg jag hur han började skramla med nycklar och så, så tänkte det var bäst att öppna själv. Sett lite dumt ut om jag suttit där i soffan ;)

Sen gjorde jag nog inte mycket mer igår.. Kan ha varit igår jag hämtade min nya mobil.. *haha* :)
Fast har inte startat den riktigt än, men ikväll så har jag tänkt :)

Idag har jag varit på avtackning. För mig själv :P
Så halvtio i morse åt jag gräddtårta med hallon.. mmm eller inte.. Varför äta sånt så tidigt?
Men fick iaf ätit där och sett glad ut. Botten var god iaf ;)
Sen gick jag och hämtade Börjes bil, toppen att bo nära :P Tror det snart är lika bra jag tar extra nyckeln för så som jag använder den nu :P
Så åkte jag till Carro och barnen :)
Har tänkt hela veckan på att jag skulle ta med mig kameran för att ta lite kort på dem, men den låg så fint kvar här hemma. Fick mig middag och Carro klippte mig :) Så nu är det mindre slitet och ser fylligare ut ;)
Var där till en.. ja nästan tre tror jag..
Då åkte jag upp till mamma, fick med mig sängramen där ifrån! :D
Åkte och hämtade Johan på fritids, och så hem och lasta av sängen och upp och spela tv spel med Johan :)
Han undrade även idag varför inte jag bor hos dem eller varför inte de kan flytta in här.
Och när jag sa att vi inte få plats alla tre i min etta tyckte han att det fick vi då visst, han och Börje kunde sova på varsin soffa och jag i sängen, inga problem! *ha ha* Så söt han är :)
Sen kom Börje bort, han bjöd på mat från Hamngrillen och hjälpte mig skruva ihop sängen :)
Det blev bra!

Mycket bättre än att ligga på madrassen direkt på golvet. :)
Sen gick Börje hem igen och Johan stannade kvar för att fortsätta spela.
Han tröttnade snart och då ringde han till Emelie för att fråga om de kunde leka ute och det gick fint så han gick ut på gräsmattan här utanför och sparkade boll med henne. Då passade jag på att plocka här hemma.
Vet inte vad det är men när han är här så börjar jag plocka och ska diska och sånt. *haha*
Han fick även prova på att styra gräsklipparen som Emelies pappa klipper gräset med här ute.
Emelie var med och körde.


Mamma tittade in en stund oxå, hon kom med räkorna jag glömde hos Carro och så fick hon upp lampan i köket :)
Sen vid åtta var det sova dax för Johan, och lite över sova dax så då var det bara att gå hem med honom. :)
Så fick jag tittat in en sväng hos Robin och sagt hej oxå. Var några dar sen vi sågs nu :)
Inte hade man behövt vara rädd för att vi skulle springa ner dörrarna hos varann :)

Och nu har jag suttit här hemma och kollat på tv och så :)
En bra dag, där man haft att göra eller iaf inte varit hemma så mycket :)
Gott!

Så får vi se vad fredagen har att komma med :)

Natti natt.

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0