Dravel

Tusen tack till Carro, även om det bara var ett inlägg :)
Känns skönt att det finns folk som bryr sig och skulle hjälpt om det gått.

Jag slipper betala omtapetsering av vardagsrummet!! Gud så skönt!
Var hos fastighetsskötaren förut och lämnade en nyckel och en tapet bok för Robin.
Och då fick jag frågat oxå om det fanns nån sån lapp som han pratade på. Men det fanns inte så jag kom undan!
Underbart!!

Nu var jag iväg med och kollade i arkivet. Fick tre dagar förlängt. Wow.. ha ha
Och jag som ska flytta då! Men kan ju inte säga nej till jobbet när det bara är tre dagar.
Inte ens hela veckan. ha ha ha
Så snålt! Så barsk han lät. han tyckte nog jag skulle varit klar nu. Ja men lägg inte på mig massa mer jobb då.
*suck*

Ja ja. Nu ska jag jobba på.

Kisses

Kommentarer
Postat av: Anna

haha , barsk är ett så roligt ord annars :) borde användas mer . Bra blogg! Kika in min om du har tid och lust :) ha de bra!

2008-04-04 @ 10:47:29
URL: http://annabenjamin.blogg.se
Postat av: carro

gött även om d bara e 3 dar. kramar

2008-04-04 @ 18:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0