Dagen

Idag har det blivit lite gjort  :)
Carro och Theo kom hit idag och hjälpte mig bära ner saker till källaren och oj vad det gjorde gott att få bort lådor och påsar.
Fick tvättat tvätten med, skönt med lite rena kläder.
Så nu ser ganska bra ut. Är ju inget på väggarna och så.. Men det får vara så ett tag.
Hyllorna ska målas, har ingen färg, har inga pengar.
Sen ska de sättas upp och det är betong väggar alltihop så då behöver man en bra maskin till det och det tar tid att fixa.
Och så kanske det ska upp nya tapeter och då känns det lite onödigt.
Fläkten står så fint under bordet.. *hahaha*
Lite fel ställe men där får den vara tills jag fått fjäskat med lillebror så han kan få upp den åt mig.

Så nu kan jag nog tänka mig att folk får komma och titta utan att jag skäms allt för mycket ;)
Bara sängramen oxå, får klura ut hur jag ska få hit den. Får väl ta den på ryggen och gå. Fast Carro föreslog bussen ;) och det verkar ju bättre :P

*gäääääsp* Nej nu ska jag nog borsta tänderna och nana.

Kisses

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hi hi, tavlorna brukar väll inte komma upp först hos dig ;-) .... Hoppas du trivs i nya lyan. KRAM!!

2008-04-15 @ 09:40:01
URL: http://mammakristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0