Besiktning

Ja.. Då var besiktningen gjord.
Nått så hemskt att behöva stå där som ett fån medan han letar fel.. *haha*
Men det gick väl i det stora hela bra.. Köket var det inga fel mer än att det var en gammal spis men det är ju iaf inte mitt fel ;) Sovrummet var det ett par märken i garderobsdörrarna men de skulle ändå bytas ut. Och en liten del av tapeten hade släppt. Men inget jag behövde fixa.
Hallen var märken med men var sånt som funnits innan, han sa inget om fettfläckarna (hmm) och påpekade dem då rakt inte. Ha ha ha. Badrummet var bra oxå, var märken i badkaret men de har då alltid varit där tror jag. Men den skulle väl bytas ut den med. Tänk vad man kunnat få nya saker om man bara klagat lite ;)
Sen var det ju vardagsrummet då.. Märken i tapeten.. Och en ful tapetsering. Ja det kan jag ju lova. Den är inte vacker. Så nu hoppas jag på att vi inte skrev på nått papper om att det ska se ut som en riktig gjort det när vi fick tapeterna! För har vi gjort det blir jag betalningsskyldig för omtapetsering!! Hej då en jävla massa pengar!
Hoppas hoppas det kom till efter vi gjorde detta så jag slipper. Har vi inte skrivit under nått kommer jag undan!
Men vet ni vad detta betyder? Att mamma är en hejare på att tapetsera! För inte ett ord om att det såg ut som hemma tapetsering i sovrummet.
Fick ny nyckel oxå för har ju en bror som söp bort en en gång ;) Så det fick man betala en ny. 100 kr inte alls farlig.
Var lite rädd först att jag blev tvungen att betala låsbyte och det kostar visst mellan  600-2000 kr.. En bra skillnad där.
Så nu är det bara att fortsätta packningen och ta skåp och så. Började lite med det igår att torka ur.

Nej jobba lite kanske.

Kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0