Ännu mer dravel

Har idag gjort.. inte mycket.. Kollat tv, suttit vid datorn.
Hämtade Johan på fritids vid halv fem och tog med honom och Emma på en glass ner över :)
Den lille fick i sig ett rån med mjukglass! Helt otroligt, hade jag inte klarat.
Han mötte några från skolan så han satt med dem medan Emma och jag satt och kollade och pratade själva.
Sedan gick kompisarna så då ville han hem.
Så vi åkte hem, var hos Börje ungefär tio i sex så vi hade ju varit där nere en stund iaf :)
Sen försökte jag och Börje komma överens om vem som skulle handla för jag skulle få middag.
Det slutade iaf med att han fick åka ;) Jag vann :P
Fast sen fick jag göra maten ;) Blev lasagne och blev nått så äckligt mätt!
Så jag åt och gick hem ;)
Hamnade va klart vid datorn direkt. *ha ha ha*
Innan jag hamnade där så kollade jag tvätt tider, och fick nån psykos där eller nått för jag valde tiden imorgon mellan 7-13! *hahahaha*
Men vet ju inte om jag är hemma imorgon eftermiddag kväll så kändes som det var den bästa, sen var det inte tid förrän nästa vecka. Så imorgon blir det en tidit start. Fast kan ju ligga och göra inget en timme tills det är dax att ta nästa tvätt ;)

Hörde för en vecka sedan att jag har nio år på mig att skaffa barn.. Nio år?
Det är ju inte nått! Hur ska jag hinna det har hon för sig?
Är ju åtta år sen jag gick ur skolan, och vad har jag hunnit på det? Inte en sak!
Sitter här och ugglar som en annan nörd. *suck*
Kommer säkert sitta här på samma fläck om nio år. Och sen då?
Ska jag döpa mina dammråttor och föda dem? *hahahaha*
Nej fy så deprimerande!

Men undra hur det ser ut.. Hur ser det ut?
Hur ser ert ut?

Kommentarer
Postat av: carro a

det bestämmer väl ingen annan när du ska ha barn? har de inget eget liv å ta hand om eller???? åh blir så förbannad!!! kramar du kan ju få låna mina när du vill ;) hahaha

2008-04-28 @ 13:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0